Dabar lankosi

Dabar svetainėje 77 svečiai ir narių nėra

     Birželio 16-23 d. 8 skirtingų dalykų mokytojai aktyviai įsitraukė į Europos projekto „Europos klimato kaitos iniciatyva: Kartu už darnią mokyklą“ ugdymo(si) veiklų organizavimą ir kokybišką jų pravedimą.

      Mokytojai, atsižvelgdami į mokinių gebėjimus ir įgūdžius bei mokomojo dalyko turinį, specifiką bei temos aktualumą, kūrybingai, įdomiai ir sumaniai organizavo integruotas pamokas su vienu iš 17 darnaus vystymosi (DV) tikslų: klimato kaitos pokyčių prevencija, biologinės įvairovės išsaugojimas, gaivalinių nelaimių rizikos sumažinimas, darniu vartojimu ir gamyba (DVG) ir kt.

     Integruotų pamokų tikslas – mokyklos bendruomenės narių sąmoningo požiūrio į aplinkos problemų sprendimą, į atliekų rūšiavimą, į saikingą vartojimą formavimas ir klimato kaitos pokyčių prevencijos iniciatyvų skatinimas, užtikrinant saugų, taikų, klestintį ir teisingą gyvenimą žemėje dabar ir ateityje.

2021 06 16 23 integr pam1   2021 06 16 23 integr pam2  2021 06 16 23 integr pam3

     Tai paskatino mokytojus ir mokinius ieškoti bendrų mokomųjų dalykų ir realaus gyvenimo sąlyčio taškų, formuojančių jaunų žmonių mąstymą, pasaulėžiūrą, vertybines nuostatas: tausoti gamtą, saugoti jos turtus, atsakingai prisidėti prie klimato kaitos pokyčių stabdymo. Mokiniai susidomėję klausėsi mokytojų pasakojimų ir aktyviai dalyvavo diskusijose:

    • „Fizikos atradimai, pakeitę pasaulį. Jų poveikis DV“ (mokyt. G.Bieliauskaitė);
    • „Klimato kaitos pokyčių įtaka ligų sukėlėjams. Žvilgsnis į istoriją“ (mokyt. E.Jocius);
    • „DV ir žmogaus gyvenimo kokybės santykis“ (mokyt. V.Masėnienė);
    • „Kalbų mokymosi reikšmė žmogaus gyvenime, įtaka intelekto lygiui, skaitymo gebėjimų gerinimui ir DV iššūkių įgyvendinimui“ (mokyt. S.Janušienė, Ž.Mančiauskienė);
    • „Daiktų prikėlimas antram gyvenimui“ (mokyt. D.Masiliūnienė);
    • „Skurdas ir badas. Ar kai „buvau nuogas – mane aprengėte, buvau išalkęs – pavalgydinote?“ ((Mt 25, 36-37, mokyt. E.Janeliūnas);
    • „Menas iš „šiukšlių““ (mokyt. T.Matulevičienė).

     Mokiniai taip pat sumaniai ir kūrybiškai įsitraukė ir į praktinių bei kūrybinių užduočių atlikimą:

2021 06 16 23 integr pam4  2021 06 16 23 integr pam5  2021 06 16 23 integr pam6  2021 06 16 23 integr pam7

    • „Daiktai – antro gyvenimo įkvėpti“;
    • „Kūrybinė gija – menas iš „šiukšlių“;
    • „Įvairūs gamtos tyrimai: saulės energijos bokštas, vandens savybių tyrimas, bėgančios spalvos, lavos lempa...“.

       DV integravimas į mokomuosius dalykus suteikė mokiniams žinių apie pramonės revoliucijos, ekonomikos, technologinių inovacijų įtaką klimato kaitai ir gyvenimo kokybei. Norint stabdyti klimato kaitos pokyčius ir spręsti iškilusias aplinkosaugines problemas, būtina keisti kiekvieno iš mūsų asmeninį požiūrį ir socialinę elgseną bei pažangiomis iniciatyvomis prisidėti prie žiedinės ekonomikos ir visuomenės pokyčių įgyvendinimo, suvokiant klimato kaitos padarinius, jų atsiradimo priežastis ir įtaką žmogui bei aplinkai.

Kalendorius

Paskutinį mėnesį Kovas 2024 Kitą mėnesį
Pi An Tr Ke Pe Še Sek
week 9 1 2 3
week 10 4 5 6 7 8 9 10
week 11 11 12 13 14 15 16 17
week 12 18 19 20 21 22 23 24
week 13 25 26 27 28 29 30 31
JSN Epic is designed by JoomlaShine.com