Nuo spalio mėnesio gimnazijos ikimokyklinėje ir priešmokyklinėje grupėje vykdomas projektas „Žaidimai moko“.

      Šį projektą organizuoja Kelmės rajono pedagoginė psichologinė tarnyba. Projekto iniciatorė ir koordinatorė – specialioji pedagogė metodininkė Gilija Gajauskienė.
     Projekto tikslas – žaidimų pagalba lavinti vaikų erdvės ir laiko, regimąjį suvokimą, tikslinti ir tobulinti smulkiuosius (riešo, rankų, pirštų) judesius. Projektas bus vykdomas iki balandžio 1 dienos. Pratybų metu vaikai piešia, žaidžia, šoka, lanksto, klijuoja, veria, susipažįsta, įtvirtina erdvės ir laiko sąvokas. Linksmų ir nuotaikingų eilėraštukų pagalba, pakartojamos ir įtvirtinamos erdvės, krypties sąvokos „aukštyn - žemyn“, „kairė - dešinė“.

     Projektinę veiklą organizuoja gimnazijos logopedė / specialioji pedagogė Vita Čepaitienė.

     „Nepakankamai išlavėjęs ikimokyklinio amžiaus vaikų regimasis suvokimas, orientavimosi popieriaus lape ir erdvėje sunkumai vėliau trukdo sėkmingam mokymuisi mokykloje.“

zaidimai moko 171103 01zaidimai moko 171103 02zaidimai moko 171103 03zaidimai moko 171103 04zaidimai moko 171103 05zaidimai moko 171103 06zaidimai moko 171103 07zaidimai moko 171103 08zaidimai moko 171103 09

     Spalio mėnesį su vaikais per žaidybinę veiklą buvo akcentuojamos „kairė – dešinė“ pusės. Sustojus ratu siunčiamas kamuoliukas į dešinę ir į kairę puses įvairiu greičiu, pagal logopedės instrukciją. Popieriaus lape vaikai klijavo įvairaus ilgio rodykles. Žaisdami vaikai mokosi kopijuoti, „nupiešti taip pat“, jungti taškelius.

     Projekte dalyvaujantys vaikai per smagius ir kūrybingus žaidimus rengiasi mokyklai, tobulina rankos, riešo judesius, susipažįsta su svarbiais dalykais kasdieninėje veikloje.

Logopedė/specialioji pedagogė Vita Čepaitienė